Tilbake til alle arrangementer

Leder økonomi - CFO Wonderland


 

Leder økonomi - CFO

Ønsker du en spennende rolle som leder for økonomifunksjonen i Wonderland? Her får du ansvar for den faglige og administrative utviklingen innenfor viktige områder som finansiering, analyse og økonomisk og finansiell rapportering.

Ansvarsområder

  • Faglig og administrativt ansvar for økonomifunksjonen som også omfatter regnskap og HR.

  • Styresekretær med ansvar for løpende styrerapportering.

  • Finansiell rapportering til bank og andre finansinstitusjoner.

  • Økonomisk og annen rapportering til myndigheter; herunder skattemessige filialer i Skandinavia.

  • Løpende økonomisk analyse og controller oppgaver.

  • Administrasjon og oppfølging av forsikringsportefølje.

  • Stillingen inngår i selskapets ledergruppe.

Kvalifikasjoner

  • Høyere økonomisk utdannelse; gjerne Ind/øk-bakgrunn og/eller høyere revisorutdannelse.

  • Solid erfaring fra tilsvarende stilling. Erfaring fra arbeid i annen industrivirksomhet vil anses som en fordel.

  • Sterke analytiske egenskaper med god erfaring i bruk av analyseverktøy.

  • Gode muntlige og skriftlige språkkunnskaper i norsk og engelsk.

  • Gode og dokumenterte egenskaper fra arbeide i team med interne og eksterne ressurser

Om Wonderland

Wonderland er en markedsrettet industribedrift med solid lokal forankring. Selskapet har en sterk merkevare i Skandinavia og kan vise til god markedsmessig utvikling i en krevende tid. Fra vår base i Romsdalen og tindehovedstaden Åndalsnes har Wonderland i over 50 år utviklet norske senger
som skal gi de beste forutsetningene for god søvn

Søknadsfrist 10.07.24

Les mer om stillingen på nettsiden, og søk innen 10.juli 2024.

 
 
 
 
Forrige
Forrige
29. mai

Sommeransatt Piteraq /fast stilling

Neste
Neste
26. juni

Assistent i Myra barnehage